Tango-Tiger

Forum
Aktuelle Zeit: Sa 20. Sep 2025, 21:09

Alle Zeiten sind UTC

Autor Nachricht
 Betreff des Beitrags: Klem sideoverskud - Hvordan opbygger du din liste, hvis du
BeitragVerfasst: Fr 16. Apr 2021, 04:37 

Mange nybegyndere med internetmarkedsføring starter deres online eventyr med et budget, og selvom pay per click-reklame er en af ​​de bedste måder til hurtigt at oprette en Liste over telefonnumre, der er klar til at købe det, du har at tilbyde, har du ikke råd til det.

Hvad er den bedste og hurtigste måde at oprette Liste over telefonnumre din liste på, hvis du har et budget?

Indsend artikler til de bedste artikler om indsendelse af artikler. Det er meget effektivt. Det er den meget knytnæve, jeg gjorde, da jeg startede online i begyndelsen af ​​2006 Liste over telefonnumre, og selvom jeg troede, at det ikke ville fungere på dette tidspunkt, stoler jeg stadig på denne form for trafik.

For at være ærlig blev jeg slået af Google, da jeg Liste over telefonnumre prøvede at betale pr. Klik-reklame, derfor besluttede jeg at vende tilbage til artikelmarkedsføring.

Og ved du hvad? Jeg er virkelig glad for, at den store "G" slog mig, fordi artikelmarkedsføring bygger min Liste over telefonnumre over abonnenter på autopilot for mig.

Artikelsyndikering har mange fordele, og her er nogle af dem:

1. Det er et engangsarbejde.

Når du har indsendt din artikel, behøver du ikke gøre noget andet. Faktisk vil andre webmastere gøre arbejdet for dig. De vælger din artikel og promoverer den for dig.

Sådan fungerer det.

Mange e-zinejere og AdSense-webstedsudgivere søger desperat efter nyt indhold hver dag. Hvis du er artikel er god, vil de føje den til deres hjemmeside eller sende den til deres Liste over telefonnumre .
Bild
Forestil dig et øjeblik, at en webmaster ejer et websted med høj siderangering, der får tusindvis af månedlige besøgende? Forestil dig, at hundreder af websteder føjer din artikel til deres websted?

Det fungerer som vanvittigt. Bare sørg for at tilføje en ressourceboks med et link til din squeeze-side for at fange e-mail-adresser og følge op med dine Liste over telefonnumre kampagnetilbud.

Alle Zeiten sind UTC